یکی از ابداعات تولید کنندگان محصولات غذایی و لبنی در سالهای گذشته استفاده صحیح تبلیغاتی از فضاهایی است که به ذهن کمتر کسی خطور میکند ، چاپ و تبلیغات روی شیشه سوپرمارکتها یکی از نوآوریهایی است که در نوع خود عالی و بی نظیر است و به تولید کنندگان این اجازه را میدهد که تبلیغاتی وسیع و گسترده و در عین حال بسیار کم هزینه را داشته باشند ، این نوع تبلیغات بسیار وسیع و تاثیر گذار و رابطه بسیار ملموس و نزدیکی با مخاطبین دارد چرا که مخاطبین که همان خریداران محصولات هستند در ابتدای ورود به سوپرمارکتها این نوع تبلیغ را میبینند و تاثیر آن را می پذیرند.
هزینه های بالای بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر تبلیغات محیطی تولید کنندگان انواع محصولات را بر آن داشته که با نوآوریهای این چنینی محصولات خود را در طیف بسیار وسیعتری برای اقشار مختلف جامعه معرفی کنند، باید توجه داشت که این نوع تبلیغات مخصوص اقشار خاصی از جامعه نیست و مخصوص شهر یا مکان خاصی نمیباشد بلکه شامل تمامی اقشار جامعه از هر طیف و سنی و شامل تمامی کشور با هر قومیت و فرهنگی میشود.
این نوع تبلیغات از لحاظ هزینه بسیار پایین و از لحاظ گستره دید بسیار وسیع میباشد چرا که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد ، برخی از شهرستانهای کوچک یا روستاها فاقد فضای تبلیغی یا بیلبورد میباشند و عملا نیز هزینه کردن های بالا در چنین جاهایی بازدهی زیادی نخواهد داشت ولی در هر شهرستان یا روستا هم شما مغازه ای پیدا میکنید که تبلیغات خود را به نحوی که شایسته آن هستید روی شیشه آنها بچسبانید، مشخص نیست که این شیوه عالی تبلیغ برای اولین بار توسط چه کسانی صورت گرفته ولی باید یک دست مریزاد جانانه به این افراد گفت چرا که این نوع تبلیغ حرکت بزرگی در صنعت تبلیغات است و جزو یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی با گستره دید وسیع است .
آژانس تبلیغاتی بانی مفتخر است به عنوان یکی از مجموعه های بسیار دقیق در زمینه چاپ در این امر مهم به تولیدکنندگان عزیز مشاوره و خدمات عرضه نماییم.