مشاوره

مشاوره بازاریابی

مشاوره فروش و اجرای فروش

مشاوره تبلیغاتی

 

مشاوره

مشاوره تبلیغاتی واژه ای که مردم شاید از آن بی اطلاعند . واژه ای که بزرگترین و معتبرترین شرکت های حال حاضر دنیا از آن به عنوان اصلی ترین روش پیشبرد اهداف خویش استفاده میکنند . بسیاری از همکاران ، مشاوره تبلیغاتی را منوط به پیشنهاد چاپ یکسری اقلام چاپی و یا ارسال sms و . . . میدانند این در حالی است که این واژه بسیار فراتر از یک پیشنهاد ساده است ، مشاوره تبلیغاتی یعنی از ابتدای فرآیند طراحی ، تولید و مصرف یک محصول و همچنین بازخورد آن در جامعه و نظر مصرف کننده ، در کنار تولید کننده و سرمایه گذار به ایستیم و با ایجاد یک بازار به الفعل برای آن محصول کار خود را به پایان رسانیم .

آژانس تبلیغاتی بانی با در اختیار داشتن افراد تحصیل کرده در رشته های مربوطه و تحقیقات بسیار زمینه ابزارهای نوین تبلیغاتی ، با سابقه ایجاد کمپین تبلیغاتی برای اصناف و مشاغل مختلف حتی حضورپررنگ در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را در زمینه بازاریابی محصول و برندسازی اعلام میدارد .

 

شما میتوانید با اشتراک در بانی کارت (مشتریان حقوقی) با تخفیف ویژه 70% از مزایای مشاوره مدیا پلانینگ برخوردار شوید.

 

 

خدمات مشاوره افزایش فروش آژانس تبلیغاتی بانی شامل :
-شناسائی و تدوین اهداف فروش و برنامه زمان بندی دستیابی به اهداف فروش
-نظارت بر اجرای برنامه‌ی پیشبرد فروش
-بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و از دست دادن فرصت ها در این حیطه
-بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش و عدم دستیابی به نتایج فروش در سطح قابل قبول
-ارزیابی و شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا در حیطه کسب و کار
-شناسائی و اجرای بهینه روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان
-آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید و ارائه بازخورد های اصلاحی
-بهبود قابلیت پاسخ به نیاز و سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی
-ایجاد ارتباط ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید و پاسخ بهینه به اعتراض آنها
-آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد از بعد بازاریابی و روانشناسی فروش و خود آگاهی و تعالی فردی و سازمانی
-تکنیک های رفتار شناسی ، روانشناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش
-طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های افزایش فروش به آنها در سطوح گوناگون
-طراحی و نظارت و ارائه بازخورد های اصلاحی بر چرخه عملیات افزایش فروش
-تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش برای مدیریت منابع مالی و نیروی انسانی مجموعه
-تدوین و باز طراحی و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش
-ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم افزایش فروش
-پیش بینی فروش با روش های آماری و به کمک منحنی عمر محصول و …
-طراحی عملیات ستادی فروش و تعیین شرح وظایف پرسنل فروش
-بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش و تاثیر آنها بر رفتار فروش مخاطبین
-تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش ( مسئولیت ها و قوانین حیطه فوق )
-پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع فروش در سازمان و ارتقاء نگرش مدیران به اهمیت نیروی انسانی در این خصوص
-طراحی فرم های کنترل پروژه و فرآیندهای فروش و استفاده بهینه از زمان و فرصتهای موجود در جهت پیشبرد فروش
-تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران و با توجه به استعداد و توانایی پرسنل
-بررسی روان شناسی خرید و روان شناسی فروش در جهت دستیابی به بهترین نتایج در این حیطه

شما هم اگر :

-از میزان فروش در کسب و کار خود رضایتی ندارید …
-مشتریان آنگونه که باید و شاید از شما خرید نمی کنند و مورد توجه آنها واقع نمی شوید و از رقبای شما خرید می کنند …
-تاکنون روش های افزایش فروش به شما نتیجه لازم را در پی نداشته و رضایت شما تامین نشده است …

 

فرصت را مغتنم شمرده و با گروه مشاوران آژانس بانی تماس بگیرید.

 

مشاوره طراحی

مشاوره چاپ

مشاوره کارآفرینی

مشاوره کسب و کار

مشاوره تلفنی