سازه های نمایشگاهی

استند :

استند فلکه ای و استند کراس دونوع رایج استند های نمایشگاهی هستند. در کارگاه تولیدی بانی ، با توجه به ویژگی های انواع استند در حال حاضر استند فلکه ای متغیر تولید می شود این نوع استند دارای ۵ عدد لوله است که در وسط آنها فلکه وجود دارد استند توسط فلکه تنظیم می شود در ۴ طرف استند گیره قرار دارد که بنر تبلیغاتی به داخل آن آویزان می شود استند فلکه ای دارای انعطاف قابل توجه ای بوده و برخلاف دیگر استندها فشار زیادی را تحمل می کند .
نوع دیگر استند استند کراس است که از دو ورقه آلومینیومی تشکیل شده است . این نوع استند به خاطر نوع و مقدار متریال قیمت بالاتری را نسبت به استند های فلکه ای دارد و اگرچه دوام بیشتری را نسبت به رقیب خود دارد اما استند های فلکه ای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

  • قابل استفاده برای تبلیغات فروشگاه ها و نمایشگاه ها

 

 

رول آپ

یکی از زیباترین سازه های نمایشگاهی قابل حمل رول آپ می باشد . در استند رول آپ معمولا از بک لایت یا کتد لمینت جهت نمایش استفاده می شود. در صورتی که از بک لایت استفاده شود می توان با تابش نور همانند تابلوهای فلکسی تصویری روشن با کیفیتی به مراتب بیشتر ارائه کرد. وجود پایه آلومینیومی حمل و نقل استند رول آپ را آسان می سازد.پایه آلومینیومی نقش مهمی در استند رول آپ دارد.
استند رول آپ پرتابل و قابل حمل بوده و به سادگی در مکان مورد نظر نصب می شود. البته استند رول آپ در دو دسته کلی استند رول آپ ثابت و استند رول آپ گردان عرضه می شود که استند رول آپ ثابت مناسب در مکان ها با فضای کم نظیر غرفه نمایشگاهی و استند رول آپ گردان در مکان ها با فضای بیشتر نظیر فروشگاه ها مناسب است. استند رول آپ بیشتر جهت فضای داخلی به کار می رود.

 

 

پاپ آپ

یکی از محبوب ترین استندهای نمایشگاهی است. پاپ آپ را می توان به آسانی نصب و راه اندازی کرد. در استند پاپ آپ پلات لمینت چاپ شده در قالبی از جنس آلومینیوم قرار گرفته است. استند پاپ آپ یکی از تجهیزات محبوب در غرفه آرایی نمایشگاه ها محسوب می شود. یکی دیگر از ویژگی های استند پاپ آپ پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن است
سطح وسیع پاپ آپ باعث می گردد پیام ها ، نشان تجاری و … در معرض دید مخاطب قرار گیرد. هرجایی که نیاز به یک سطح گرافیکی بزرگ با اشکال هندسی زیبا جهت برقراری ارتباط غیر کلامی داشته باشید پاپ آپ می تواند مورد استفاده قرار گیرد اعم از لابی ساختمان ها ، نمایندگی ها ، نمایشگاه ها ، سالن های ضیافت و …

میز کانتر

بانی دو نوع میزکانتر به نام های میزکانتر مگنتی و میزکانتر تاجدار تولید می کند.
از جمله انواع میز کانتر میز کانتر تاج دار می باشد که با معمولا با MDF تولید می شوند امتیاز این میزکانتر در تاج دار بودن این است که فضای تبلیغاتی تاج نیز به کل فضا اضافه می شود. میزکانتر تاجدار با جنس MDF به راحتی و سهولت نصب می شود و تقریبا ۸ کیلوگرم وزن دارد که نصب و راه اندازی آن را حتی برای خانم ها نیز امکان پذیر می کند.
میزکانتر مگنتی نوع دیگر میزکانترهاست که ظاهر منحنی و خمیده آن توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

 

سه پایه بوم

سه پایه بوم استندی دارای سه پایه می باشد که قابلیت نگهداری تخته شاسی ، فوم برد و چاپ را در ابعاد مختلف دارد . از مهمترین کاربردهای این سازه می توان در آتلیه های عکاسی ، دکوراسیون ، غرفه های نمایشگاهی و … اشاره کرد. جهت نمایش تصاویر تبلیغات با ابعاد مختلف از این استند نمایشگاهی استفاده می شود.